Poprad/Žilina 17. apríla (TASR) - Vedenia klubov finalistov hokejovej T-Com extraligy sa pred začiatkom série dohodli, ako budú postupovať pri prideľovaní vstupeniek pre funkcionárov, hostí a fanúšikov. V prípade tej tretej kategórie, bez ktorej hokej nemá význam hrať, to však nefunguje.
V nedeľu pod Tatrami chýbali skalní fanúšikovia MsHK Žilina, no riaditeľ ŠKP Tatravagónka Poprad tvrdí, že to nie je chyba hostiteľov. Podľa Tibora Turana to rovnako bude aj v utorok v šiestom zápase finálovej série play off pod Dubňom: \"Na prvý zápas sme vyčlenili podľa dohody 50 lístkov pre ich fanklub, ich prišlo 100, takže sme im aj zvýšili kapacitu na 100. Na druhý zápas mali takisto vyčlenené kapacitu a vôbec neprišli... Fanúšikovia, ani vedenie klubu nám vôbec nedali vedieť, že neprídu. Tak som im na tento piaty zápas vyčlenil 50 lístkov s tým, že keď sme prišli na zápas do Žiliny, o trištvrte na štyri mi volal nejaký chlapec z fanklubu, že oni chcú 150. Na to som mu povedal, že bohužiaľ mám len 50. My sme hneď po zápase oslovili vedenie Žiliny, že máme záujem o 150 lístkov, minútu po zápase. Na to mi oni povedali, že žiadny lístok pre nás nemajú. Takže my keď pôjdeme v utorok do Žiliny, nemáme ani jeden lístok - pre fanúšikov. \"
Turan zdôrazňuje, že ho vývoj týchto vstupenkových vzťahov prekvapil, keďže mali serióznu dohodu na spôsob, ktorý bol v predchádzajúcich sériách s Trenčínom a Košicami dodržaný. Dodal, že sa pokúsi zohnať vstupenky inou cestou: \"Ale korektné vzťahy medzi klubmi garantujú vyhradené priestory pre hosťujúcich fanúšikov, aby sa nič nestalo a aby sa zápas mohol odohrať v pokoji. Potom žiadny klub na seba neberie zodpovednosť, či sa tam dostanú fanúšikovia tak alebo onak. \"
0